poniedziałek, 23 stycznia 2017

O mnie jak nigdy wcześniej



   Witam bardzo serdecznie !


Na wstępie chciałabym z całego serducha przeprosić za nieobecność (ostatni post jest z września). Zawiesiłam bloga z kilku prywatnych powodów, między innymi z powodu problemów zdrowotnych, ale nie o tym będziemy dziś mówić.

Dziś postanowiłam napisać kilka faktów o mnie, nie wniosą one raczej niczego do waszego życia, ale jest to taki luźny post by wszyscy moi czytelnicy mogli coś o mnie wiedzieć 😊



 1. Jestem Karolina Anna Hajduga.
2. Urodziłam się 25 stycznia 2001 roku.
3. Mieszkam w Pleśnej, jest to wieś położona w powiecie tarnowskim, województwie małopolskim.
4.Jestem wolontariuszką w Domu Pogodnej Jesieni
5. W wolnym czasie uwielbiam słuchać muzyki, czytać książki.
6. Jestem osobą wrażliwą, przejmuj się prawie wszystkim.
7. Staram się zawsze dawać jak najwięcej z siebie w relacjach z innymi.
8. Bóg, rodzina i przyjaciele to są moje największe wartości o które staram się dbać jak najlepiej potrafię.
9. Mam starszą siostrę.
10. Uwielbiam zwierzątka.
11. Od września zamierzam rozpocząć naukę w technikum na profilu fototechnik (zobaczymy czy mi się uda 😀)
12. Jeśli chodzi o mój styl, nie mam jakiegoś konkretnego, ubieram to co mi się podoba.
13.Od jakiegoś czasu stałam się fanką zespołu Happysad, ich teksty do mnie przemawiają.
14.Lubię patrzeć na padający deszcz.
15. Uwielbiam podróżować!
16. Moim jednym z kilku marzeń jest podróż na Malediwy 💖💜💙
17. Jestem ogromną gadułą, co mnie irytuje.
18. Moimi ulubionymi kolorami są fioletowy, czarny i szary.
19. Uwielbiam buty, mogłabym je kupować w nieskończoność!
20. Zielona herbata jest moim uzależnieniem.


Tutaj macie moje zdjęcie, zapraszam również na swojego instagrama Klik


Mam nadzieję, że dowiedzieliście się o mnie czegoś ciekawego.
 W komentarzach możecie napisać czy coś was ze mną łączy.
Buziaki !

xxxKarola
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz