niedziela, 2 kwietnia 2017

Podróże małe i duże #3



  Cześć wszystkim !


   Trochę mnie tutaj nie było, to prawda, ale postaram się powrócić.

Podróże małe i duże to taka jakby moja seria.
    W to słoneczne, niedzielne popołudnie postanowiłam wybrać się z mamą na małą wycieczkę.  Czas przywitać wiosnę 💖🌼🌼🌼

Całość mojej trasy to nie całe 10 km.
Słońce świeciło, ptaki śpiewały, było na prawdę przyjemnie. Gdzie to ? Jamna, miejscowość położona w gminie Zakliczyn, powiecie tarnowskim, województwie małopolskim. Jest to niewielka ale bardzo malownicza wieś. Jeśli nigdy nie byłeś/aś to serdecznie polecam. Można tam odpocząć i nabrać sił na nowy tydzień.
Wędrówka polegała na przejściu około 5 km drogą leśną, trochę pod górę do Bacówki na Jamnej, gdzie wypiłam kawę i zjadłam szarlotkę, po czym tą samą drogą wróciłam w dół z powrotem do samochodu 😀😀
Wycieczka dla każdego, ja mimo problemów zdrowotnych i trampek dałam radę, także bez obaw 😀😁😁

A tu spora fotorelacja

xxKarola


______________________________________________________________













Zostaw komentarz !

2 komentarze: