niedziela, 3 lipca 2016

Podróże małe i duże

#1

  
      Jak niektórzy wiedzą, oprócz fotografii, moją drugą pasją jest turystyka. 
Turystyka to pojęcie względne, nie mniej jednak ja uwielbiam turystykę w każdym znaczeniu tego słowa.
Tym razem padło na wycieczkę autokarową do pięknego miasta.

     Zamość, to miasto które odwiedziłam w ubiegłą sobotę. Jest to pozornie nie duże miasto, a tak na prawdę kryje w sobie wiele ciekawych miejsc, pełnych bogatej historii. 

      Byłam pozytywnie zaskoczona, jak piękny jest tam rynek. Różnokolorowe kamienice, zdobione przeróżnymi wzorami,wszystko utrzymane w perfekcyjnym stanie. Miejsce sprawia wrażenie takiego przytulnego podwórka, co jest dość paradoksalne, ponieważ płyta rynku jest ogromna. Można zwiedzić między innymi ratusz, katedrę, punkt widokowy na dzwonnicy katedry, muzeum Sakralne,
muzeum Zamojskie, trasę turystyczną Nadszaniec (Klik  - opis oraz więcej informacji na temat trasy),
i wiele innych ciekawych miejsc w Zamościu.

Na prawdę warto zobaczyć ! 

   Mój czas zwiedzania z przewodnikiem, to 5 i pół godziny, a mimo tak sporej ilości czasu, nie udało się zwiedzić wszystkiego co jest dostępne dla turystów. 

    Jeśli tylko będę miała okazję, odwiedzę Zamość jeszcze raz.



xxKarola 














4 komentarze:

  1. Jak pięknie *.* Chyba że tak się tylko wydaje, bo na Twoich zdjęciach wszystko ładnie wygląda :D To następnym razem zabierzesz mnie z sobą? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie zdjęcia - to rzeczywistość !
      Zabiorę, obiecuję <3 !

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia <3
    https://blackisacolor98.blogspot.com/ zapraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń